مجموعة_وظائف_في_شركات_اهلية _نشرة_بتاريخ 2018/1/15
======================================
وظيفة شاغرة في البعثة الفرعية للجنة الدولية للصليب الأحمر في بغداد:
• "سائق عدد 2"، عقد لمدة سنة، مع إمكانية التجديد إلى عقد مفتوح.
للتقديم: https://goo.gl/XQNaq9
يرجى عدم إرسال رسالة خاصة تخص الوظائف لأن جميع المعلومات عن كيفية التقديم والشروط موجودة في الرابط
-------------------------
تتوفر الآن فرصة عمل مع شركة إيرثلنك في قسم الحسابات
وبالتفاصيل التالية:
✅ العنوان الوظيفي: Financial Control Supervisor
✅ الجنس: ذكر او انثى.
✅ التحصيل الدراسي: شهادة بكالوريوس في المحاسبة, العلوم المالية و المصرفية او تخصصات في المجال نفسه.
✅ الخبرات:
• Financial Statements and Processes.
• Financial Analysis Techniques.
• Financial Law and Financial Regulations and Legislation.
• Developing Short and Long-term Financial Strategies.
• Financial analysis and budgetary control.
• Formulating and implementing financial policies and standards.
• Strong advanced technical experience in the use of the financial software.
• Internal Audit and Control Techniques.
✅ طبيعة العمل: مكتبي.
✅ المحافظة: بغداد.
يمكنكم التقديم أو معرفة المزيد من التفاصيل عن الوظيفة الشاغرة عن طريق الرابط التالي:
http://www.earthlink.iq/arabic/finan...ol-supervisor/
-------------------------
يعلن مستشفى الامام الحجة (عج) الخيري عن حاجته الى مسؤولة تمريض في قسم النسائية والتوليد والخدج، على ان تكون حاصلة على شهادة بكلوريوس ولديها خبرة بالعمل كـ (قابلة قانونية او ممرضة) لا تقل عن خمس سنوات.
وشروط الدوام هي من الساعة 7.00 صباحا ولغاية 3.00 ظهرا، باب التقديم مفتوح لمن هم من داخل العراق أو خارجه.
يرجى التقديم مباشرة في مقر المستشفى الكائن في حي المدراء أو ارسال سيرتكم الذاتية الى hr@karbalahospital.org
-------------------------
مطلوب موظفه مبيعات للعمل في كوزمتك si لمستخضرات التجميل اليرموك بالقرب من حدائق نو نيم - بغداد
بدوام من الساعه ١١ صباحا حتى الساعه ٧ مساءا او من ٥مساءا حتى الساعه ١٠ ونصف مساءا
على ان تكون لديها خبره في هذا المجال
الاتصال على هذا الرقم 07733333297
يحدد المرتب بعد المقابله
اخر موعىد للتقديم 2018/1/16
-------------------------
An international organization for financial services is seeking qualified applicants for the position of Female Internal Auditor in Najaf. This position’s primary responsibility is for auditing our women business’ clients in the field. The job location is based in Najaf with weekly visits to other branches. Qualifications for this position include a Bachelor’s Degree management, finance or any related study. Two years of experience in Finance, auditing, management, or any closely fields is preferred. English reading and writing skills are strongly required.
Please send resume to: mbachachi@gmail.com
Starting salary range is $1,350 to $1,550 monthly with benefits, including health
Insurance, social security, and vacation/sick leave.
-------------------------
Dear Colleagues :
Sandoz Leading Generic Multinational Company announces for NEW job vacancy as a (Full or part Time) Medical Representatives For the following Areas :
(Al Anbar province)
The candidates ((should)) be:
1. Pharmacists only (Male Or Female) .
2.Graduated (((Is a must))) .
3.Previous experience is preferred .
For those who are interested and fit with the mentioned criteria.
Kindly send your CVs to the following E-Mail :
Sandoz.baghdad2015@gmail.com
Note : the salary will be discuss during the interview .
Good luck to all applicants
Best Regards
-------------------------
Panacea Life Company announces the following vacant #jobs:
1 Medical Rep. for #Mosul.
1 Female Sale Promoter for #Mosul.
1 Medical Rep. & 1 Sale Rep. for #Kirkuk.
1 Medical Rep. for #Erbil.
1 Medical Rep. for #Sulimanya.
The Candidates should be :
1. From Medical background (Medicine, Pharmaceutical, dentistry and biology ).
2. With Excellent communication in Arabic, English and Kurdish (in Kurdistan areas).
We offer:
- Competitive Salary and annual incentive.
- Professional environment to learn.
- Continuous training for skills.
Kindly send your CV to:
alitaha@panacea.life
-------------------------
تعلن شركة الغدير للاستثمارات العقارية عن حاجتها الى مدير مركز مبيعات في محافظة كربلاء،ويجب ان تتوفر فيه الشروط التالية
1- خبرة لاتقل عن 3 سنوات في مجال الادارة او المبيعات
2- يجيد التعامل على برامج الOffice .
3- يجيد اللغة الانجليزية
4- يفضل من سكنة كربلاء
على من يجد نفسه مطابق للشروط المذكورة اعلاة يرجى ارسال السيرة الذاتية على البريد الالكترونية
info.jdc@alghadeerrealestate.com
===================
بالتوفيق للجميع مهند البغدادي
https://m.facebook.com/story.php?sto...15473175155450