البطاقة الذكية الدولية (QiCard) مؤسسة المرأة تتطلع لخدمة العملاء موقف الممثل
السيدات الذين تتراوح أعمارهم بين 24 حتي 30 سنة.
العمل المؤهلات العلمية:
المهارات المطلوبة:
مهارات اللغة الإنجليزية شفهيا والكتابة والقراءة بكفاءة
الشخصية العرض الممتاز
• لوحة المفاتيح وجهاز كمبيوتر المعرفة المطلوبة
• 1-2 سنوات خبرة خدمة العملاء يفضل
المعارف والمهارات والقدرات:
يجب أن يكون • القدرة على العمل مع الصبر والمجاملة في العلاقات مع العملاء
يجب أن يكون • القدرة على التواصل بشكل فعال، سواء شفهيا وخطيا
• القدرة على التفكير بسرعة ومنطقيا لضمان الاستجابة سيلة لاستفسارات العملاء
• يجب أن تكون لديهم مهارات تنظيم قوي
• إدخال المعلومات في شاشات متعددة أثناء الاستماع إلى معلومات من عملاء
• يجب استكمال التدريب المطبقة
التعليم:
س شهادة الدراسة الثانوية أو ما يعادلها
س درجة متقدمة أو شهادة المفضل
الوظائف الأساسية للمركز:
• حل قضايا العملاء عبر الهاتف، بما في ذلك الفواتير الاستفسارات وفرص المبيعات واستكشاف الأخطاء وإصلاحها الفيديو المنتج.
• الرد على المراسلات العملاء بطريقة مناسبة.
• إدخال المعلومات بدقة النظام، بما في ذلك تحديث حسابات العملاء، والهاتف
أرقام الاتصال.
• تعزيز المبيعات من خلال شرح الخدمات المتاحة.
• استخدام مواد وأدوات التدريب المقدم إلى العمل بسرعة وبدقة حل القضايا العملاء.
الذين يجدون أنفسهم الكفاءة إرسال سيرتها الذاتية إلى البريد الإلكتروني alex@qicard.net
==============
النص الاصلي باللغة الانكليزية
International smart card (QiCard) foundation for women is looking for CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE position
Ladies between ages 24 to 30 years old.
Job Qualifications:
Required Skills:
English skills verbally, writing and reading efficiently
Excellent personal presentation
• Keyboard and PC knowledge required
• 1-2 years Customer Service experience preferred
Knowledge, Skills and Abilities:
• Must have ability to work with patience and courtesy in customer relations
• Must have ability to communicate effectively, both verbally and in writing
• Ability to think quickly and logically to ensure expedient response to customer inquiries
• Must have strong organization skills
• Enter information into multiple screens while listening to information from customers
• Must complete applicable training
Education:
o High school diploma or equivalent
o Advanced degrees or certification preferred
Essential Functions of Position:
• Resolve customer issues over the telephone, including billing inquiries, sales opportunities and video product troubleshooting.
• Respond to customer correspondence in appropriate manner.
• Accurately enter order information, including updating of customer accounts, telephone and
contact numbers.
• Promote sales by explaining available services.
• Use provided training materials and job tools to quickly and accurately resolve customer issues.
Who Find themselves the efficiencies send her autobiography to email alex@qicard.net