العنوان الوظيفي : موظف -ادارة حساب (Account Manager )
الموقع : محافظة بابل
ايام العمل : 6 ايام
المهام والمسؤوليات :
تطوير علاقات ايجابية مع العملاء.
التواصل والتعامل مع احتياجات العملاء بشكل سريع.
انشاء اعمال جديدة باستخدام شبكات العملاء الحالية والمحتملة .
حل المشكلات وتوفير الحلول للعملاء في الوقت المناسب.(تقديم افضل الخدمات للوكلاء عن طريق رفع المشاكل التي تقف عائق امام عملهم لادارة الشركة من اجل الحصول على حلول سريعة)
تقديم تقارير دورية عن حالة الحسابات والمعاملات.
اختيار وتعيين وتتبع اهداف حساب المبيعات بما يتماشى مع اهداف المؤسسة.
مراقبة مقاييس المبيعات مثل نتائج المبيعات الدورية والتوقعات السنوية.
متابعة التعليمات والارشادات الصادرة من الادراة والمدير المباشر لما له دور في تحديث وتطوير اداء الوكلاء .
العمل على توسيع شبكة الوكلاء عن طريق فتح وانشاء (منافذ + وكلاء ماستر كارد) عن طريق تحديد مناطق ضعف تواجدهم.
ادارة وتطوير شبكة الوكلاء عن طريق ادارة مجاميعهم على الواتسب .
زيارات دورية للوكلاء خاصة في ايام توزيع الرواتب والمناسبات التي تكون فرصه لزيادة المبيعات مما يجعلهم يرونا كفرق اسناد لهم .
المؤهلات والمهارات المطلوبة :
حاصل على شهادة البكلوريوس.
مهارات اللغة الانكليزية جيدة.
الخبرة العملية في المبيعات (لاتقل عن 3 سنوات ).
القدرة الجيدة على استخدام برامج المايكروسوفت اوفيس MS office
مهارات الاتصال والتفاوض بشكل ممتاز.
Job Title: Account Manager
City: Babil
Working Days: 6
Job responsibilities:
Manage and supervise the agent’s network on the city
Build a healthy relationship with our agents/dealers in the city
Quick and easy communications with the agents, especially when they have an issue that needs support
Acquiring and convincing new agents to be added to our network through our agents’ referrals or approaching a new potential agent.
Reporting and sharing the agents’ issues if they happened to the company/ related department management and committing to the agent until we can support him and solve it.
Daily/Weekly/Monthly is reporting about the network performance and cash collection/deposit.
Sticking to the targets that planned by the company and committed to getting them succeeded by aligning with the area manager, and the commercial head
Following the directions shared by the commercial head and the area manager
Surveying the market, and identify the weak areas that we need to expand our network to them after aligning with the commercial head and the area manager
Engaging and maintaining the relationship with the agents through SM platforms for instant support.
Minimum requirements:
Have a BSc in Business or any other relative field.
Good skills in the English language (speak, read, and write)
Field experience min 3 years
Familiar with MS office tools
Good communication/sales skills
If you meet requirements , please to send your CV on :
Jobs@mubasher.com.iq
https://www.facebook.com/26169033466...3517075482889/