من المشرفين القدامى
تاريخ التسجيل: November-2019
الجنس: أنثى
المشاركات: 40,178 المواضيع: 14,307
صوتيات:
462
سوالف عراقية:
8
آخر نشاط: 30/August/2021
مطلوب ALMCO فني مكتب خدمات تكنولوجيا المعلومات مع الوصف الوظيفي هذا ، يرجى ترك سيرتك
مطلوب ALMCO فني مكتب خدمات تكنولوجيا المعلومات مع الوصف الوظيفي هذا ، يرجى ترك سيرتك الذاتية في هذا
البريد الإلكتروني: Career@almcogroup.com
المسؤوليات والوظائف الأساسية
• العمل كنقطة اتصال أولى للمستخدمين الذين يسعون للحصول على المساعدة التقنية عبر الهاتف أو البريد الإلكتروني
• إجراء استكشاف الأخطاء وإصلاحها عن بعد من خلال تقنيات التشخيص والأسئلة ذات الصلة
• تحديد الحل الأفضل بناءً على المشكلة والتفاصيل المقدمة من المستخدمين
• إرشاد المستخدم خلال عملية حل المشكلات
• توجيه القضايا التي لم يتم حلها إلى المستوى التالي من موظفي الدعم
• تقديم معلومات دقيقة عن منتجات أو خدمات تكنولوجيا المعلومات
• تسجيل الأحداث والمشاكل وحلها في السجلات
• متابعة وتحديث حالة المستخدم والمعلومات
• نقل أي ملاحظات أو اقتراحات من قبل المستخدمين إلى الفريق الداخلي المناسب
• تحديد واقتراح التحسينات الممكنة على الإجراءات
المعرفة والمهارات والقدرات
• أثبتت التجربة كفني في مكتب المساعدة أو دور آخر في دعم العملاء
• خبير تقني مع معرفة عملية بمنتجات أتمتة المكاتب وقواعد البيانات والتحكم عن بعد
• فهم جيد لأنظمة الكمبيوتر والأجهزة المحمولة والمنتجات التقنية الأخرى
• القدرة على تشخيص وحل المشكلات الفنية الأساسية
• إجادة اللغة الإنجليزية
• مهارات اتصال ممتازة
• موجه نحو العملاء وهادئ
الكفاءات
* التفكير التحليلي والقدرة على حل المشكلات. يستخدم منطق صارم لحل المشاكل.
* إظهار فهم لأفضل ممارسات أمن المعلومات.
التعليم
* درجة البكالوريوس (مهندس حاسب او علوم حاسب)
تجربة
* أقل من 3 سنوات من الخبرة في هندسة النظم في بيئة تكنولوجيا المعلومات المعقدة على مستوى المؤسسة
اللغات
عربى
اللغة الإنجليزية جيدة جدا
مكان الاقامة - البصرة
ALMCO required IT Service Desk Technician with this job descriptions please drop your Cvs in this
Email: Career@almcogroup.com
Responsibilities and Essential Functions
• Serve as the first point of contact for users seeking technical assistance over the phone or email
• Perform remote troubleshooting through diagnostic techniques and pertinent questions
• Determine the best solution based on the issue and details provided by users
• Walk the user through the problem-solving process
• Direct unresolved issues to the next level of support personnel
• Provide accurate information on IT products or services
• Record events and problems and their resolution in logs
• Follow-up and update user status and information
• Pass on any feedback or suggestions by users to the appropriate internal team
• Identify and suggest possible improvements on procedures
Knowledge, Skills, and Abilities
• Proven experience as a help desk technician or other customer support role
• Tech savvy with working knowledge of office automation products, databases and remote control
• Good understanding of computer systems, mobile devices and other tech products
• Ability to diagnose and resolve basic technical issues
• Proficiency in English
• Excellent communication skills
• Customer-oriented and cool-tempered
Competencies
* Analytical thinking and problem solving ability; uses rigorous logic to solve problems.
* Show an understanding of Information Security best practices.
Education
* Bachelor’s degree (Computer Engineer ,or Computer Science)
Experience
* Al less 3+ years of system engineering experience in enterprise-level, highly integrated, complex IT environment
Languages
Arabic
English very good
Place of residence -Basra
https://www.facebook.com/basravacanc...09604305719338